Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

vrijdag 10 juni 2022

Origami dresses




Weer eens even in de vouw stand gestaan, dit keer kleine jurkjes.

Mijn dochter wordt jarig en vroeg als cadeau om naailessen, hoe leuk is dat! Ik dacht gelijk aan de kleine jurkjes van origami papier. 

Ben aan de slag gegaan voor een kaart voor haar, maar het is zo leuk om je fantasie op uit te leven en weer zo rustgevend dat vouwen dat ik nog even doorgegaan ben.



Als je op youtube de zoekterm origami dresses intypt krijg je zoveel tutorials, de een wat duidelijker als de ander , dat wel, maar goede voorbeelden . 







Nu zijn het nog allemaal losse jurkjes maar ik ga ze allemaal

verwerken op een kaart. Ook weer leuk, kleurtjes kiezen, papiertjes kiezen etc...

fijne dag gewenst!

1 opmerking:

  1. O, wat ontzettend leuk! Zowel de gevouwen jurkjes als de verjaardagswens van je dochter. Je kunt wel een hele mimiboetiek vullen met al die modieuze jurkjes.

    BeantwoordenVerwijderen