Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

vrijdag 15 april 2022

Mini world (5)

En klaar, we kunnen plantjes zaaien en tuinieren.

Het was een leuk project om mee bezig te zijn. Maar wel blij dat het nu af is hoor. Even tijd voor wat anders weer.



Lijkt me heerlijk zo'n kasje in de tuin te hebben en te tutten met planten zaaien etc.







 Nog even naar binnen gluren!

Fijne Paasdagen voor iedereen,
met groet Francien

1 opmerking:

  1. Wat gaaf! Superleuk, heel knap gemaakt! Het is ook al heel leuk om in gedachten daar binnen te stappen en te zaaien en stekken.

    BeantwoordenVerwijderen