Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

zondag 17 december 2017

The end of the year...


Met dit berichtje wil ik alle volgers en bezoekers van mijn
blog 

Hele fijne Kerstdagen toewensen en voor het nieuwe jaar...
creativiteit, geluk, maar vooral gezondheid!

Ook al wordt er niet veel meer hier geplaatst, toch zijn er iedere dag bezoekers
die hier nog langs komen voor het één of ander.
Fijn te merken!

Zo einde jaar, met de kerst in zicht,
begint het soms toch een beetje te kriebelen.

Toch even de breipennen gepakt!
De kleine beertjes komen van de site van Little Cotton Rabbits.


En het papier blijft ook kriebelen...


Ook nog wat sterren gevouwen, blijft verslavend om te doen!
In een glazen pot staan  ze leuk in de vensterbank.

Maak er mooie dagen van,
groet Francien

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke beertjes, knap werk!
    Ik wens jou ook heel fijne feestdagen en een goed 2018!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn die beertje cute.
    Ook voor jou mijn wensen voor een creatief 2018 gewenst!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne kerstdagen en alle goeds voor 2018! Leuke beertjes zijn het geworden. Ik maakte ze ook al eens. Het is verslavend als je er eenmaal eentje af hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve beertjes, heel leuk! Fijne feestdagen ook voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne feesten Francien! Super, die lieve beertje en papieren sterren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk allemaal! Knap gedaan!

    Fijne feestdagen gewenst! Tinne ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schattige beertjes.. leuk om in een boom te hangen!
    jij ook heel fijne en gezellige dagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig voor onze kleindochter. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Francien, jij ook een goed 2018. Tot gauw op de koffie. Groetjes, Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Francien, jij ook een goed 2018. Tot gauw op de koffie. Groetjes, Hélène

    BeantwoordenVerwijderen