Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

woensdag 3 januari 2018

Fair Isle knitting


Niets leuker dan randjes breien....
kleurtjes kiezen....
en wol opmaken!

Ik kwam dit tegen op Pinterest
om je planten potten op te fleuren.

Ik heb het patroon gevolgd, en soms randjes uit het
boek fair isle knitting er in verwerkt.
Iedere dag een stukje breien.




De vensterbank kan worden opgefleurd in het nieuwe jaar.



Fijne dag gewenst!
groet Francien

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie jasjes hebben jouw potten gekregen! En leuk bijkomend voordeel: jj hebt zelf plezier aan het maken beleefd, ik geloof direct dat dat een heel leuk klusje is. Ik hoop dat je nog veel van dit soort projectjes tegenkomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, dank je, het plezier was er zeker. Ik mis het nu al, hoop zeker op meer projecten groeten F.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaw, da's mooi! Ik heb ooit wel eens met 2 kleuren gebreid, maar niet met meer tegelijk. En laatst haakte ik met 4 kleuren tegelijk en dat was ook zweten, dus ik bewonder je plantenhoesjes mateloos! Lekker kleurrijk en vrolijk én met één van mijn favoriete kamerplantjes trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, dank je wel. Het is even oefenen met kleurtjes breien of haken. Je moet niet te snel willen gaan, haha. En die plantjes....heb al veel mensen blij gemaakt met stekjes. Groet Francien

      Verwijderen
  4. They look so wonderful, love the colors! The pots are enjoying their new dresses and feeling warm:)
    Happy new year!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your colourful cosies. They look great.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh !!! Die zijn wel super leuk!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze superleuk, en wat staat dat gezellig zo bij elkaar!
    Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, dank je wel, jij ook goede week, groet Francien

    BeantwoordenVerwijderen