Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

donderdag 28 september 2017

Typical Dutch : "Kinderpostzegels"



In de week van de kinderpostzegels leek me dit wel een 
toepasselijk berichtje.
Al jaren spaar ik postzegels. En ieder jaar koop ik aan de deur
bij de kinderen de postzegels, 2 vellen.
1 voor in het boek, en 1 voor op de kaarten die verstuurd worden.
Ik zag vandaag een lege lijst op zolder staan en bedacht,
ik ga de leukste blokken uit al die jaren in de lijst stoppen.
Zo kunnen we er nog eens naar kijken.
Het is een kleurrijk kunstwerk aan de muur geworden.
(wel moeilijk te fotograferen) 

fijne dag allemaal gewenst!



7 opmerkingen:

  1. Dat ziet er zeker kleurrijk uit. Ook hier zijn de postzegels al weer gekocht! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je, het staat erg leuk al zeg ik het zelf haha, groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!!! Wat een goed idee! Ik spaar alleen de mooiste postzegels op brieven en kaarten die ik krijg, dus veel zijn ze niet waard, maar ik vind ze gewoon mooi om naar te kijken. Nu ik jouw kader heb gezien, ga ik ze uit hun doosje halen en eens bedenken hoe ze beter tot hun recht komen dan in de kast!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi hoi, wat leuk dat ik je geïnspireerd heb. Als je losse zegels hebt, is het misschien een idee om 4 kleine vierkantje lijstjes te nemen en ze daar in te doen en in een vierkant ophangen. Ik zie het al voor me, groet Francien

      Verwijderen
  4. Wat een leuk idee! Mijn zoon is ook al volop aan het verkopen. Hij hoopt met zijn klas in de landelijke top 24 te komen, dan mogen ze een dagje naar Duinrell.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, hopen dat het lukt, ikzelf vond het altijd leuk om te verkopen. Groet Francien

      Verwijderen