Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

maandag 19 december 2022

Christmas cards hohoho


 De kerstkaarten zitten op de bus dus ik kan ze nu even in een berichtje
plaatsen op mijn blog.
Vorig jaar had ik zelf getekende kerstkaarten gemaakt.....
en stom, stom... vergeten vast te leggen.

Dus nu een klein berichtje waar ik ze even kan laten zien.
Variaties op een thema, niet alles is gefotografeerd.
Het patchwork vogeltje, daar heb ik er niet veel van gemaakt, een hele klus was dat.

Alle inspiraties op een thema zeg maar. Vaak haal ik inspiratie van pinterest hoor, daar is zoveel te vinden en te zien en dan maak ik er vaak een eigen versie van.


Gewone bruine kaarten, vrij basic, en hier ook simpele kaarten mee gemaakt.

Jammer genoeg de kaarten waar ik sterren uit gestanst had niet gefotografeerd. Maar waren super leuk!


Een boompje opgebouwd uit diverse stukjes blijft het ook leuk doen. Laden vol papier hier dus genoeg combinaties mee gemaakt.

Misschien geef ik anderen met dit berichtje ook wel een beetje inspiratie,

fijne dag, met groet Francien


Geen opmerkingen:

Een reactie posten