Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

zaterdag 26 november 2022

Christmastree

 


Mijn eerste kerstboompje van dit jaar :)

Ik kwam een leuk haakpatroontje tegen 

van Anabelia handmade

Ook staan er leuke sterren op haar site om te haken.



Snel gehaakt, om een slinger te maken, voor in de kerstboom of voor het raam zetten, kan allemaal. 

Of  leuke kaarten ermee maken.


Fijn weekend allemaal,

groet Francien

2 opmerkingen:

  1. Dat zijn zeker leuke kaarten! Zo fijn dat het haken weer gaat bij je, maar nu niet in je enthousiasme overbelasten hè 😉

    BeantwoordenVerwijderen