Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

zaterdag 29 oktober 2022

Stars and snowflakes are shining

 

Ik weet niet hoeveel sterren of sneeuwvlokken ik al heb gehaakt maar er blijven toch nog steeds nieuwe modellen bijkomen. 


Ik heb nog niet besloten wat voor ophang lintjes, draadjes etc. het moeten gaan worden om ze op te hangen in de boom.






Maar wederom een heerlijk klein haakklusje, 
1 sterretje per dag ofzo, en voor je het weet
groeit het aantal al weer.
Deze komen ook uit het handwerk blad Anna.

fijn weekend gewenst
groet Francien


Geen opmerkingen:

Een reactie posten