Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

zaterdag 12 februari 2022

Spring wreath

Dat ik overduidelijk zin heb in de zon is wel duidelijk.

Een vrolijke lente krans gemaakt van een pagina's uit een oud pocketboekje. Met waterverf gekleurd , het was fijn stevig papier wat het voor deze krans erg geschikt maakte.

Hier word je toch vrolijk van ?

En het is ook nog eens een lekker werkje, al die bloemetjes maken, iedere dag een aantal.





Alle bloemetjes bestaan uit 5 segmenten, 6 kan ook, maar het papier was stevig genoeg om voor  5 te kiezen en aan elkaar te plakken.


Geprobeerd een kleine uitleg voor het maken van de bloemetjes.



Fijn weekend allemaal!


1 opmerking:

  1. Wauw, veel werk, maar een geweldig resultaat! En ach, als je er plezier aan beleefd is het maar goed dat het veel werk is, haha.

    BeantwoordenVerwijderen