Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

zaterdag 5 maart 2016

Happy Birthday



Een kort berichtje.....
er komen weer wat jarigen aan in de familie....


vaak draait het op geld uit, en om dan de verpakking
toch iets aparter te maken
heb ik voor de dametjes kleine tasjes
gemaakt.


Er zijn via Pinterest genoeg sjabloontjes te verkrijgen.
Slingertje met "hoera"  er in....


....een mooi papiertje maakt het af.

Happy Birthday!

fijn weekend gewenst!

5 opmerkingen:

  1. Super leuke cadeauverpakkingen! Wat zullen de dames zich groot voelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor! Véél beter dan een envelopje!
    Fijne zondag nog,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt feestelijk! Ik denk er altijd te laat aan dat een envelopje een beetje saai is...

    BeantwoordenVerwijderen