Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

donderdag 5 december 2013

Christmas trees, paper

 
Het is echt knutselweer!
Lekker binnen, de wind buiten.....
en aangezien het bij ons bijna altijd al
cadeautjes onder de boom is geweest,
tja, dan zit je al gauw in de kerstsferen....
 

Ik had ooit een kerstkaart gezien met getekende boompjes,
daar ben ik eigenlijk door geïnspireerd geraakt,
om dit ook eens van papier en wol te maken.

 
Simpeler kan het niet, van stevig papier een
kerstboom vorm knippen en je uitleven met
frutsels etc. :)
Op Pinterest zag ik ooit een manier om van papier
een standaard te vouwen en daar staan ze dan.
Te donker voor foto's....
maar leuk genoeg om te laten zien en misschien
raken jullie ook wel geïnspireerd.
 
Fijne pakjesavond aan ieder gewenst!
 


14 opmerkingen:

  1. Zo simpel en zo mooi. Daar kan je je uren mee amuseren.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige boompjes!
    En Pinterest is leuk hè om inspiratie op te doen !

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk bedacht, zo zou je ook andere figuurtjes kunnen beplakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowww vind ze helemaal leukerdeleuk



    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt. Hier kun je lekker je fantasie op loslaten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. love the one with the gingham ribbon!!!!
    xxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aah wat leuk die boompjes!
    En je kerstballen vindt ik ook zo mooi! (je vorige post) Ik heb het boekje ook, was helemaal vergeten dat die kerstballen daar in staan staan.

    Ik wens je een fijne week toe!

    Groetjes,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen