Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

donderdag 19 december 2013

Christmas card

 
 
Een beetje van Flow en een beetje van mijzelf:)
Wat is het leuk om voor een knutsel frutsel vriendin
een speciale kerst en nieuwjaarswens te maken.
De eigen gemaakte kaarten blijven toch wel altijd mijn
favoriete kaarten hoor.

 
Hij zit op de bus hoor Breimaan .....ik weet niet of je hem al
hebt ontvangen......
anders heb je hier dan alvast een preview :))))
 
(Het patroontje heb ik al eerder geplaatst en is
HIER te vinden.)

Fijne dag allemaal en niet te veel stressen voor de Kerst hoor.
 


13 opmerkingen:

  1. I love handmade cards and the star is a delicate touch!!!
    xxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie ster, leuk met die rondjes. En een mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje zeg en ik hou zo van dat ophaken he ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Francien!!!!!!

    Hier geen Kerststress hihihi alleen maar beter-worden-stress .... er moet weer gewerkt worden hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof gedaan, die gaat blij zijn met haar kaartje.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi!! Hier zal je vriendin wel erg blij mee zijn... echt een kaartje om mee te pronken!

    Groetjes, Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lindos!!
    Feliz Natal e um Ano Novo cheio de Paz!
    Bjus
    Thainá Knechtel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb hem gemaakt dank je wel xxxxxx
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2013/12/spelen-met-knopen-en-gehaakt-sterretje.html

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een bijzondere kaart! Mooi gedaan Francien!

    Dank je wel voor je aardige berichten op mijn blog het afgelopen jaar, altijd leuk om ze te lezen:) Fijne feestdagen en hopelijk 'zien' en schrijven we elkaar in 2014 weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I always make hand made cards for holidays. Love the addition of the crochet. Enjoy your Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allemaal bedankt voor de leuke reacties, fijne dagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Francien, De postbode heeft hem nog niet gebracht. Ik ben heel benieuwd :)
    En dat we maar weer een leuk knutsel jaar mogen hebben :) Groetjes, breimaan

    BeantwoordenVerwijderen