Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

zondag 22 juli 2012

Tasjes verslaafd/Addicted to bags

Verslaafd?
Mmmmm... valt wel mee hoor;)

Ik heb altijd al een "tassen-tik" gehad en
nu ik zo aan de haak en brei ben....
zijn er wel een paar bijgekomen.
De laatste jaren ben ik vrij actief weer bezig (heerlijk)
maar ik bedacht me bij het nemen van de foto's
ineens dat ik echt jaren!! geleden
met katoen uit mijn moeders tas
in de kleuren die zij had,
al eens een tasje had gehaakt.
Ik heb deze weer opgespeurd en hij mag
vooraan op de foto (de gele;)

En zo hangen ze in de gang

..............klaar om gepakt te worden!
Want ik wissel ze regelmatig af.





16 opmerkingen:

  1. Heerlijk vrolijk allemaal! Je bent er in ieder geval ook nog eens lekker mee aan de haak geweest, leuke bijkomstigheid ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Francien wat heerlijk al die tassen in alle kleuren, super gewoon

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Je tasjes zijn helemaal leuk.
    groetjes, breimaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat gaaf!Ook ik heb een tassentik!Maar nog geen zelf gehaakt...niet dat ik dat niet zou willen,maar mijn naaimachine heb ik al meer als 20 jaar niet meer aangeraakt omdat ik op dat gebied 2 linksen handen heb hoe creatief ik ook met heeel veel andere dingen ben,bovendien trekt de machine de stof en draad in het spoelhuis(zal wel niet goed afgesteld staan,maar ik weet niet hoe ik dat wel zou moeten doen)Dus had het er laatst al over hem eens weg te brengen,maar ja waar kan dat tegenwoordig nog....mijn zus heeft me die van haar teleen aangeboden mocht ik....dus misschien ook maar eens een keer gaan proberen,want ja.... er hoort natuurlijk wel een voering in.Dan komt mijn gang er misschien wel net zo uit te zien!


    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt allemaal, ja ze zijn vrolijk, en wat fijn dat de zon nu schijnt, want ze zijn zo leuk te combineren met witte kleding:)) Vrolijk! En Angeline, ook mijn naaimachine gaf het op, maar kijk eens bij mijn berichtje "onthaasten"
      onder label naaiwerk, daar werk ik nu mee.

      Verwijderen
  5. Al die tasjes bijelkaar is een leuke wandversiering op zichzelf! En ach tassen verslaafd, dat zouden weleens meer vrouwen kunnen zijn als je zou kunnen denken, ik ben het in ieder geval wel. Heb inderdaad ook de gehaakte uitvoeringen maar ook leren en stoffentassen en he eerlijk gezegd geen idee hoeveel ik er heb

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful bags..:)) These are very colorful and bright..:))
    I really like all of them..:)) And so hard work for me... Ohhh jealous me...:))
    All best wishes and blessings...:))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, ook ik heb een tassentik, wat erg:-)
    Ze komen gewoon op me af, kan er niets aan doen haha,
    gehaakt of leer of van stof, soms alleen de kleurencombi waar ik voor val,........
    ach ja, als het erger niet is he?
    groetjes en haak nog een leuk tasje:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk al die vrolijkheid bij elkaar en handig zo voor het grijpen. Zijn erg leuk de tassen.Toch ook eens de stap zetten om een tas te haken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben bang ;) dat er nog wel wat bij zal komen hoor. Bedankt allemaal voor de lieve opmerkingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh I love that yellow bag!! And the one to the left.. and... and... oh they are all beautiful :-))

    BeantwoordenVerwijderen