Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

maandag 18 november 2019

Pimped Christmas balls

 

Heerlijk, die goedkope plastic kerstballen....
(6 voor 1,50 euro)
die vragen om opgepimpt te worden!


Met een haakwerkje, wat kralen en belletjes etc.


Helaas geen verwijzingen naar patronen dit keer.
Het internet staat vol met patroontjes, maar al hakende
heb ik ze steeds aan moeten passen.


Garen te dik, dan maar minder steken maken,
haaknaald te dun.... oeps, er wat bij haken.
Al hakende de patronen aangepast zeg maar.


Af en toe een patroontje van een sneeuwvlok
en die over de bal laten vallen,
toertje meer of minder.
Al doende ontstaan de haakwerkjes.







 


 Jullie zien, ik kom al aardig in de kerststemming op deze
manier. 

Fijne dag verder, met groet Francien


3 opmerkingen:

  1. En zo ontstaan er chique kerstballen, leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are awesome! Found you at the Link Your Stuff party

    Alexandra
    EyeLoveKnots.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Francien, ik zou graag met je in contact komen, ik ben journalist en ook al kan ik goed zoeken, ik zie nergens je contactgegevens. Kan je mij een mailtje sturen op elsmeyerteksten@gmail.com dan leg ik het je uit! Gr Els

    BeantwoordenVerwijderen