Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

donderdag 7 november 2019

Colorful Birds


Ik kwam deze vrolijke vogeltjes
tegen op het net....



Op de site van Simply Crochet



Ik vond ze zo vrolijk, het is even wennen met
het haken van de gekleurde strepen....
een "gedoe" 


maar als het eindresultaat is vrolijk,
Leuk om restjes wol en katoen op te maken.


Om op te vrolijken op deze donkere dag, ik steek wat 
kaarsjes aan.

met groet!

4 opmerkingen:

  1. O, wat zijn ze leuk, inderdaad lekker vrolijk! Maar dat gedoe snap ik, poeh.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, so lovely and colorful birds, dear! 👌 ✨ Thanks so much for sharing the link to the free pattern. Have a great day! 💕 🍃🌸🍃

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I am in love with your beautiful, colorful birds! They are adorable!

    BeantwoordenVerwijderen