Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

donderdag 10 oktober 2019

snowflakes/doiley


Na wat surfen op het net kwam ik 

Op deze site

vol met haak ideetjes voor sterren, kleedjes etc.
Het haken vanaf een diagram ga ik steeds fijner vinden.
Eerst even wennen, dat wel.






Ik ben bezig met wat sterren te haken voor de kersttijd
met het idee ze voor het raam op te hangen.
Maar dit model viel wat groter uit....


Ik had nog een ring liggen en hij paste er zowaar in.
Staat leuk voor het raampje.

Als het weer zo vroeg donker wordt krijg ik er weer zin in,
kerst haaksels... lichtjes.... etc.

fijne dag gewenst
Francien

5 opmerkingen:

  1. Hij is zeker leuk! Ook om voor het raam te hangen zo en niet alleen met kerst ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zou ik ook nog willen maken voor kerst! Mooi! Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, mooi zijn ze. Alvast een beetje kerstsfeer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. P.s.: De link naar de site met patronen doet het niet.wilde even kijken.

    BeantwoordenVerwijderen