Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

vrijdag 15 februari 2019

Easter eggs




Beetje vroeg misschien, maar als je een boom vol wilt hebben....



.....moet je nu beginnen.

Heerlijk haakklusje, niet te groot dus snel resultaat.
Het internet staat vol met patroontjes om de eieren te haken,
ik gebruik die als basis en pas het aan bij de grote van het 
plastic ei.





Bij gebrek aan de paastakken even in wat andere takken gehangen 
voor de foto.




Het leuke is, vind ik, je kan eindeloos varieren met 
versieren, randje hier en daar, borduren, stippen
haken, bloemetjes haken.



Dus er komen nog wel wat eitjes bij....
Nog genoeg ideetjes.

Geniet van het zonnetje vandaag!
groet Francien

5 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk Francien, heerlijk zoet!
    En wat fijn dat het haken weer lukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke eieren Francien. Ik ben er ook mee begonnen. In de anna stonden 2 leuke patroontjes. Heb er nu 1 gemaakt maar er gaan er zeker nog veel volgen.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Dank je en bedankt voor de tip, ga zeker even in het blad kijken, fijn weekend en groet Francien

      Verwijderen
  3. Goed idee om nu alvast te beginnen met paasversiering. Dan heb je alle tijd om alle ideeën uit te werken. Deze eieren zien er prachtig uit. Ik ben benieuwd wat je nog meer maakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen