Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

woensdag 16 augustus 2017

Little Birds



Jaaaaaaaa, daar ben ik weer even :)


Kleine vogeltjes gebreid, uit het boek van Arne en Carlos

Met 5 naaldjes breien, soms een gepriegel maar wel ontzettend
leuk om te doen hoor.
Van dun ijzerdraad de pootjes gemaakt en geel geverfd.



Ook de kleine mutsjes zijn met 4 naalden gebreid.
De helft ingebreid en de andere helft heb ik er op
geborduurd. Met de maassteek. Priegelen is leuk.....
maar het kan ook te veel worden, haha.


en piep.....
Een fijne dag gewenst!


9 opmerkingen:

  1. Schattig! En zulke leuke mutsjes. Wel een gepriegel lijkt me ja.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, gepriegel ja, haha, maar eind resultaat is super leuk, groeten

      Verwijderen
  2. Oh geweldig!! Ik vind ze zo schattig en je hebt mooie kleurtjes gebruikt! Knap :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, dank je wel, in het echt zijn ze nog leuker hoor , groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige vogeltjes Francien! Dankjewel dat je er weer bij was bij Link Your Stuff.
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Annemarie, dank je, het is zeker lang geleden dat ik erbij was, voelde vertrouwd :) groet Francien

      Verwijderen
  5. Ah, wat een dotjes! Knap werk, ik doe het je niet na !

    BeantwoordenVerwijderen