Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

woensdag 18 januari 2017

Winter Wonderland 2017



Vanmorgen vroeg even genoten van de prachtige aanblik die
alle bomen en struiken ons toonden.
Dit is volgens mij jaren geleden dat de bomen met rijp zaten.




Dus even naar een weiland gereden en wat bomen laantjes....


de schapen liepen nog vrolijk te keutelen door het weiland,
de dikke jas aan...




en even een zwart witte foto gemanipuleerd op de pc,
want ik vind dit vaak het mooiste hoor...




En nu maar hopen dat we ook nog verrast gaan worden met een lekker pak sneeuw!
Misschien niet door iedereen met dank afgenomen deze wens, haha, 
maar ik geniet me suf
van de witte wereld.

Fijne dag gewenst!

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het ook zo mooi buiten, genieten! Enne laat die sneeuw maar komen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad prachtig buiten vandaag. En het is tenslotte winter dus van mij mag daar best wel sneeuw bij.
    Groetjes Marja
    🐧⛄☃

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's!
    Sneeuw is ook heel mooi, maar wordt altijd zo snel een troep en omm er dan doorheen te fietsen vind ik niet zo prettig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's... Hoewel ik niet van sneeuw, winter of kou hou, vind ik het wel iets heel magisch hebben als alles wit ziet. Dus fijn om je foto's te zien!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen