Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

woensdag 2 september 2015

Stars are shining (2) ... always!


Ik ben nog even doorgegaan met de sterren,
zie HIER voor meer info.

Zo heerlijk om te doen, lekker in het zonnetje nog in de tuin,
alvast een beetje kersterig :))

Hier weer nieuwe modellen


......en de  sterren uit het vorige bericht .... 
een leuke verzameling.


Dat ze voor het raam zouden komen stond in mijn hoofd al vast,
maar nog niet hoe.


Ik ga wat uittesten, ik heb van een ei alleen het eiwit genomen....


.........en hier de sterren mee ingesmeerd.
En dan op het raam plakken.


Moeilijk te fotograferen zo tegen het licht in.
En denk nou niet dat ik hier beneden al zo zit hoor,
ik heb het op mijn hobby kamer op het kleine raam
uitgeprobeerd.
Misschien liggen morgen wel alle sterren op de grond,
wie zal het zeggen.


Ben benieuwd of het blijft plakken.

Trouwens, het zonlicht filtert er heel mooi door heen.
Prachtig om te zien.

Fijne dag nog.

3 opmerkingen:

  1. Wat een tof idee! Misschien wordt het nog leuker als je ze aan slingers hangt/haakt en zo een sliertengordijn van ijskristallen maakt? Maar zo is het ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O denneboom o denneboom.....
    Super leuk en mooie sterren. Goed geslaagd hoor!
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen