Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

vrijdag 5 april 2013

Knitting again - my favorite bunny


Omdat de haakinspiratie even weg is....
de breinaalden maar weer opgepakt, want de handjes
moeten toch blijven gaan.
 
 
En me maar weer eens gestort op toch wel één
van mijn lievelings patroontjes....
 
De bunny van  "Debibirkin"
 
Nu een keer met wol en op iets grote breinaalden
gebreid zodat het allemaal wat groter word.
 
 
Een kleurig randje in het jurkje gemaakt.
 
 
Strikje erbij:)
 
 
En weer een gezelligerd erbij....
maar die ook wel weer weg gaat... snif...
dat wel!
 



18 opmerkingen:

  1. Die is echt heel lief en leuk! Dat jurkje maakt het helemaal compleet.

    Liefs Imara
    www.haakwereld.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een lief konijntje! Daar ga je iemand vast heel blij mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow , wat een mooi konijntje is het geworden zeg!

    Fijn weekend!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owww wat een droppie weer!!! Zo leuk zo lief!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo schattig! Als daar nou een haakpatroon van was...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tsja, je moet ze ook niet zo leuk maken, als je ze zelf wilt houden ;-)
    Het is weer een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ochhhhhhhhhhhhhhhhh.. wat een snoepieeeeeeeeeeee van een konijntje!!!
    en inderdaad wat een leuk jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. weer zo'n prachtig werk francien!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Om verliefd op te worden, Mooi breiwerk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi gemaakt tot in de puntjes !!

    Kom je ook eens kijken naar onze creaties
    www.creadiva.be

    groetjes
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zie haar net aan de zijkant van je blog te staan en ik denk nu maar hopen dat er een link onder zit hihi zodat ik kan reageren...........helemaal gemist en wat een mooi lieve knappe dame

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat 'n snoezig konijntje ! Heel erg mooie kleurencombinaties !
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige bunny is dit, jurkje is ook al zo schattig.
    Je hebt een mooi blog, die ik graag ga volgen.
    Leuk dat je ook volger op mijn blog bent geworden, welkom :)
    Liefs, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een lief konijn is dit zeg! en ik heb even op de website van debibirkin gekeken (dankjewel) daar word ik erg hebberig van... wat een mooie patronen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, ja... dat wordt een mens idd heeeeel hebberig van:)) De patronen zijn goed beschreven en kloppen perfect.

      Verwijderen