Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

donderdag 11 oktober 2012

PP - preview project


Zoals jullie hebben gelezen bij mijn
berichtje wintertime
ben ik bezig om die grote knotten wol weg
te werken.
Het vordert al aardig:)
en het stapeltje wordt groter en groter!
 

 
Het is ontzettend leuk om heel veel
patroontjes uit te proberen per blok.
En al hakende zit ik te bedenken ....
 
 
Op welke manier ga ik ze aan elkaar maken?
Er zijn zoveel manieren te vinden op het net.
De blokken zijn ca. 25 cm en gehaakt
met haaknaald nr. 6.

5 opmerkingen:

  1. Very colorful and very beautiful..:))
    Best wishes...:))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een heel kleurrijk project, zo te zien. Ik ben wel erg benieuwd naar het eindresultaat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello! Congratulations, your beautiful blog has been awarded. Check out my post
    http://natasnest.blogspot.de/2012/10/my-first-blog-award.html
    Have a nice day! xxx Nata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben wel erg benieuwd hoe je hem in elkaar gaat zetten en dan het totaal plaatje,

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen