Over mij

Mijn foto
Op het moment redelijk "haak" verslaafd! Ik hou van vrolijke kleuren, zeker voor de kinderknuffels. En af en toe duik ik in het papier. Heb je een vraag over iets, stel hem gerust en kom daarna terug, ik antwoord altijd op mijn blog zelf. Mijn website franciens muizen bestaat niet meer, en om mijn muizen toch digitaal te bewaren begin ik een muizenblog http://franciens-muizen.blogspot.nl/

2e blog(je)

Neem ook eens een kijkje op:
http://franciens-muizen.blogspot.nl/

donderdag 4 oktober 2012

Al vast een beetje....Kerst/Christmas time

Ik weet het niet....
misschien omdat het zo donker was
vanmorgen....
en ik al dacht aan de gezellige kerstlichtjes
of zo;)
maar vandaag weer even heerlijk in
het papier gedoken.
 
 
En wat dingen uitgeprobeerd die ik op
het internet gevonden had bij
 
 
Voorlopig heb ik ze even in mijn
bonte papier boom gehangen
maar als het herfst is en de takken zijn
weer kaal, ga ik op zoek naar mooie
nieuwe takken en hang daar nog vééééééél
meer ballen in, want het is een heerlijk
rustgevend werkje:)
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. leuk! het lijken net allemaal chinese lantaarntjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! Zijn ze even groot als kerstballen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit bericht heb ik op één of andere manier gemist, gelukkig zie ik het nu! Wat gaaf! Die heb je prachtig gemaakt. Dank je wel voor de link!

    BeantwoordenVerwijderen